Thursday, December 15, 2005

из късо напреж дваж

posted under by Yocca | Edit This
...тази сутрин гледах 4-ма психолози на гости на марта вачкова, които практикуват хипноза. единият субект обясни, че през деня ние постоянно сме подлагани на хипноза от страна на заобикалящити ни...които могат с една дума да отключат в нас цяла система от механизми..<> .зетя ми проведе един сеанс за цигарите...обаче когато човек не е озрял за промяна..гласува за атака...хех исках да кажа, че ако сам той не желае...не се получавало...аз не исках да откажа цигарите...исках да не излизам от хипнозата...

...като бях на о. болшевик aka анастасия, получих нови прякори, от които - евалата пирформанс и теодоси спасов...като си говорим за пърформанси, гледах архивни филми за бг творци от тази област в галерия кръг. а днес в хамбара проследихме как се е развила медията от 24 г...до наши дни. изродщина.. kung-fu
...следващата седмица в хамбара.. четвъртък..ще има ултрафутуро. кои са те...боряна роса примерно си заши вагината пред камерата и имаше лента със сензори на главата...които отчитаха психичните процеси и проектираха изображение...мб

http://www.ultrasound.ws
още по темата....

мен вече батериите ми се изтощиха..утре т.е. днес ще видим какво ще се обади..какво ще ме събуди...сега съм малка буда...а утре т.е. днес млада булка- будала

0 коментара

Make A Comment