Tuesday, December 20, 2005

Союз Виктан

posted under by Yocca | Edit This
..днес реших най-благоразумно да ида на даскалю...но заварих предпразнична подготовка за мащабен банкет, в който явно студенти не бяха желани. обърнах 2 вискита с преподавателя ми по неконвенционални форми, орлин и си бих камшика. така се изтласках, че не усетих кога съм си загубила жисема от джеба. за 1 месец 2 тилифона. има и по-добри постиженя, но аз не бих искала да се състезавам в тази област. мама извади една контрабандна водка союз виктан за да ме утеши и каза, че за наказание ще ми купи някой скъп модел тилифон, за да като го изгубя да ма бий. :E ...днес е игнажден..много специален ден според баща ми..заради някои тайни..а според общите поверия, какъвто е първия гост, такава ще е годината. дойде живко...ремонтира бравата и изтърси няколко лаконични лафа...продължаваме все така бодро...а още според повериятя като млада булка-будала не трябва да пипвам рабта до коледа...което ме устройва, защото умея да мърдясвам...и пак според поверията след малко трябва да накарам живко да клечи и да вика пиу-пиу.. а аз кът-кът..което се наричало “полязване” или “булезене” :E ...но по-добре да подканя следващият познал правилната врата гост..сергей (могъщ програмист, приятел на мама) да дойде и да ми избави компа от досадния троянец бйек дор...време е за още союз виктан :E

1 коментара

Make A Comment