Sunday, March 05, 2006

дроби

posted under by Yocca | Edit This
туй провидението пак в някакъв неочакван образ ми се яви...?! Нещо вътре в мен ми каза да седна на пианото..и сърмата-хари излезе и залая..а бармана налива с черпаци..и на тънки струи в мен искрят слюдни вади. преставам да мисля и започвам да чувам. мисълта едва догонва мойто чувство. 4БМ и сау хитове! (съквартиЯнчето докато спеше с краката на възглавницата и вързах мартеничка със звънче на глезена..а днес-сърни заговезни, свързах се с наще да ги питам що не ми се обаждат да ми искат прошка !?) ..ходихме после в арт хостела и там дина имаше рд. избочих и една рисунка.<>да зеим да идем на някой на гости с хълва...по стар бг обичай. може и да трансформираме. днес хит е radiohead -amnesiac\02. Pyramid Song напълно съответства на нашета изконна тъга..и следващото парче веднага разбунва духовете..и кибагами да ми приказва, че диджей шафъл бил гей..обаче с таквиз добри влизания.й

0 коментара

Make A Comment