Tuesday, April 04, 2006

5 в 2

posted under by Yocca | Edit This

...ами аз как се ориентирам в търсенето...точно по тез точки..многоточие...
последното нещо, което ще направя в 6:59 сутринта(хората ще стават да ходят на раутъ) е да отида и да си измия зъбите...жабуря се тука с няква фанта и чакам да падна от коня...завъртях се в банята..хлебарките и те като мене със шоколад по устата и аз ги гоня с една гореща струя, да си ходят у канала...един новобранец-мома в редиците на школата по айкидо вече притежава кимоно..а аз си оставам още черна нинджа и не бързам да обличам бяло..не че не ми отива, ами просто да опонирам...та девойката е по малка от мен. интересно момиче. случи се да ми бъде гол модел преди 4-5 години в ателието на един перко и сега отново я гледам пораснала, собственик на фирма за обезхлебарчване..аз и викам - ти си човека..дай насам химикалите..тя ми вика - недей...
та за търсенето..така в разноточия се плъзгат мойте пипала на мисълта..с 5-6 работи едновременно се залавям..и резултата е - не съм ефективна..засега ще го приема като събиране на информация...а и кораба майка все ми пуска на ненадейни места съобщения..мрежата яко е навързана и оплетена..и когато мисълта ми отиде там някъде..аз и казвам стоп..какой туй разхищаване на енергия...спиръм търсенето..връщам пипалата в себе си..и тогава о, небеса...всичко се случва едновременно

3 коментара

Make A Comment