Thursday, April 20, 2006

врели и кипели

posted under by Yocca | Edit This

...братчедите от хамерика пристигнаха в бг (преди 6 г. спечелиха зелена карта). имам пресен братовчед на година и половина със златни букли и трипосани сини зъркели. др. ми братчед е на 17 г...странно как е забравил, че моркова не се казва картоф. викам му- иля на кака си да покажеш какво си научил от графити културата в ел ей. дадох му да драска в/у едното ми произведение с механични ръце..което после окачих в арт хостела. изложбата, която представихме на това място е проект, в който иво ми стовари един топ принтнати снимки и ми вика..ай ся направи нещо с тях. почнах да ги режа през носа и да ги вкарвам в др. контекст..излязох от правоъгълната рамка..сглобих...и..- произведенията се гледат от двете страни - като ти омръзни да го гледаш от едната страна - обръщаш. може и да виси от някъде.
....размахваме лакти до лакатник..чудна природа..чуууднаа. обаче там цял къмпинг..на всака поляна покрай реката палатки. в неделя се опразни терена..не остана жива душа. аз имах имен ден и реших да остана. с дон вито и съсела обследвахме селото...дядовците..бабите..ракията. спахме тримата в една палатка. съсела ни упои с миризливите си крака ( 6 пъте го карахме да ходи да ги мие в тимок от където пиехме и вода)..заспахме. в 3ч се появи някакъв луд, който ревеше и ни събуди..стана злокобно, когато докопа брадвата, която бяхме оставили до огъня..ако не бях толкова упоена от краката на съсела щях да го удавя този ненормалник у реката :E на сутринта човека се оказа много спокоен...от тез опасно тихите луди..щъкал си сам из горите..вре се в дупки и пещери..разказа ни как бил видял нечувано растение..на едно недостъпно място - прозрачно като силикон...
съквартиЯнчето фана внезапно стопа за морето със съсела. там ще копат на разкопките покрай созопол, а майка ми вместо нея ще подаде жалба в съответното ведомство за нарушенията относно изплащането на заплатата и...
сега отивам да боядисвам яйца..още тука виси костенурката с великденските яйчни черупки по гърба...но и го няма мъдото :]

0 коментара

Make A Comment