Thursday, July 13, 2006

posted under by Yocca | Edit This

бойко бил спал на светло не защото се страхувал от тъмното, а защото тъмното се страхувало от бойко..и само бойко може да дели на О и да брои два пъте до безкрайност...
плюф плюф педааалите.(2)..водно пееделЙО
плюф плюф педааалите.(2)..водно пееделЙО
плюф плюф педааалите...водно пееделЙОплюф плюф педааалите...водно пееделЙО
това е фърпър..френч рап..на версия ре-микс - пляс пляс..и шлйопа дю плю-шлюп ..на пускай центрофобично..за мен себично..а за зел зер обично..Gonna Fly Now..изплющях, а ни ма серии на PIXAR.
рязко взех завоя в посока Тетевенския Балкан..голяма работа..изшибахми по склона..с по един клон и аз с корона. каска от трески и ги викахме гъбйете..въй гъбйе..уй дуйо към връо. докато маийка ми е пуснала интерпол по дирите ми аз по дерето драпам..а те да вземат да заловят безподобни Нектарий..който някои наричат компотий, а аз таласъмИЙ. цяла седмица плющяхми в едно хале у ПАВЛОВО..което е квартал в покрайнините на Софея..и ний исфъстяхме с оня чехъл О Гош до Витоша..земи тоя маунтин..да избистрим творческата концепция..а онез другите есид хаус под арест...а в халето едно ехо..портала от воали..вътре едни стратегически позиционирани джоистици, с коит си играш..и вземи тоя микрофон..и го занеси горе и попей с йоко...яко из зад кенефите..изскача дядо коледа..бликат в блиц червени светлини..не сядай на таз пейка..щот са опънати жици..с пречупена светлина се свири на тези струни..а на сутринта е да биг дей..бидейки замесени..ще се засмейим..а отражението ни ще се проектира на 6 стени. вземи тоя пач..просълзяваш се от кеф..бистра мисъл кат в кенеф..въста миста маестро..тоз тлъст пач..но кой си ти да знаеш ти кой си..щи пусна един мноу серт винил да се сетиш...
очите им потоци..роме квои туй порну с кон

1 коментара

Make A Comment