Sunday, July 16, 2006

['bu:gi'wu:gi]

posted under by Yocca | Edit This
грея като слънце..зея като църна дупка..черно ми е дупе и цвърча кът бяла мишка..под мишниците ти нещо се вълнува..погледът ми там се спира и на заврънтулки се търкулва...тук запетайка..там зърно...триъгълник..вълна от потно вещество..за по-достоверно..че магия тукъ има..ще се остая на лЙобовното чувство..тази могъща..изплъзваща се сила..иди дорде е на до и ре.. го догони..еле стой си..йе остъй повей в мозъка ти да развее пикантните ти мисли..пикая ти на десерта..и то защото римата си го иска...правилата прости са..ти знайш..котката е пример..цветето е с мирис..миришеш ми на гъста смес от спирт..спирити исеншъл микс..от коя планета идеш..дето се смесват таквиз химични вещества..еле туй е вещерство..аз съм щерка на духа..дуай дуЙО към връо


...на тази снимка сме във френското посолство..по случай падането на Бастилията..14 юли 1790...убачи ясну ни личеше, че не сме за там понеже не си бяхме облякли коктейлните тоалети..снимката горе е чакалнята на тоалетната. районът беше отцепен..а ние току що се бяхме нацепили..с жмел..най-лошто ченге беше..френско..излетя отвътре една пеперудка..и с нашия човек Вансон едвам склониха оня коч да ни пусне вътре..барем си налейм по един скоч..аз им викам на мойте хора..отпуснете се ва..ний сме от КРИЕЙТИВ ОТДЕЛА..йе и джаза и узо..и пунша намерих аз за най-вкусно...хората си тръгнаха..персонала зараздига масите..нйейе обаче не се сещаме да си ходим..и оня същия коч наби една силна десница..на нашия другар Вансон...ей ся ходих на прожекциите на Синема спорт..коментари после..оле

2 коментара

Make A Comment