Wednesday, August 02, 2006

гъбйееееееееее

posted under by Yocca | Edit This
...картината за Жени и Антон..баща ми не я разбра твърде..в горния ляв ъгъл не вижда носа..окото и прекрасната уста събрани в глава...а майка ми в долния ляв ъгъг вижда риба..а не зебричка..вече им ги показах за да не си ги интерпретират както си искат. ;Е
ходихме на градинско парте в горна баня..по пътя някъде из кварталите на красна поляна ни се изсипа туй що Господ ни прати от небето-тропическа буря..поплувахме из улиците..а напокун слънцето се показа..краката ми в пилешка супа се облекчиха като ги събух..и разтъпках в росната трева..почна се една охлювска любов..а дакела Франко неистово се хвърляше..скимтейки в тази наша игра. Бенджамен засне добри кадри за нашия лигав филм..-гол охлюв ръга любовното си шило (гледах един филм за секса в природата..невероятно разнообразие от разнополови оргее..и лъвовете били през свободното си време пидираси..и..хермафродитни морски мекотели заклещени в цели обръчи..) в спаружения палец на Вансон...и мен ме нападна еден гол, бая длъжък бохлю..който забелязахме чак след 3 часа..на госте у сенсейката..тоз лигавия..си беши пуснал слузта на дълги пътечки по гърба ми..и му го остайхме на домакина у леглото да правят там каквото си му следва...чакам кадре..а аз скицирах анимационните герой..които следва...
да оцмоцвя

0 коментара

Make A Comment