Monday, September 11, 2006

"Techno - vsechno" и ботъл бургунско

posted under by Yocca | Edit This
багодарим на колегата за тез котки

Your Personal DNA Report
систера подхвърли някъв тест...който реших да попълня към 2ч. през ноща...за да се уморя съвсем и да си лягам...тук е теста..тук съм аз...
сега имам тежка поправителна сесия...защото се отнасям несериозно към даскалото...но това е защото ме занимават с несериозни неща. но така е...училището по талантите обърка иначе моята изпълнителна натура. трябва да ги забранят паралелките по рисуване или да са извън класни форми, защото произвеждат разхайтено, неграмотно производство...но пък ако не бях в такава среда...още щях да се чудя какво ми има. тате каза, койт не сий доучил е нещастен..но туй е безконечен процес...и да не се отплесвам тук картинката, с която днес ме зарадваха, че съм спечелила конкурса за илюстрация на списание едно...това е добре..ще взема участие в парното и ще си купя ботъл добро вино..и най-хубавото е, че на мама ще и кажа, че нямам нужда да ми праща пари...засега. тя ми сготви октоподи и замина на море..както разбрах не бърза да се връща..и сега сигурно преяждат със смокини и си готвят миди на скаличките. много дълъг пост за мойте инак синтезирани търсения...почнах да пиша 4 парче от платинения ми албум, инспирирано от морето, където разпявах първите 3 песни, но една гръмотевица ми съсипа 2ч опити с боравене на думи и мисли..то затуй работите не стават докато не бъдат направени както трябва...а там някъде вятъра разгръща страниците с обгорели краища на уникалната енциклопедна книжка за музиката, която странно как единствено оцеля, заедно с една катарама от пожара на смокиня..където от новопостроената кухня на пплажа, заедно с още една палатка на горките хора остана само пепел и няколко невзривени газови бутилки.

2 коментара

Make A Comment