Sunday, November 12, 2006

Полша

posted under by Yocca | Edit This
новата ми либоф се нарича ЖУБРОВКА..жабуря бузи..бури брулят..аз се олюлявам на моя зубър..от джоба ми хфърчат думи на японски..аз ги зубря..и пътя си губя..отивам към дюти фриито да се запася с дъбовйе моцнйе..новото брю, за което си давам всичките злоти. стегнация в стегна..гората с мирис на балтийско море..на гърба ми пише менгеле...газя през димящи пепел и кокали...злото е мойто верую..злокобното ми великолепие е изсечено в резките вдлъбнатини на гарвано око..звяра грачи..аз тъпча в невръстении-пихтии.. монетата няма две страни..ЛИКЪТ ми ЗЛО пълзи пърпорейки в далечни страни..от прастари..супер нови..звезди. тук е нашето съзвездие..потъваме в мрака..и мерака ни е коня да влези у ряката.
пръднах и силвестър отлепи от моите бански..залепи се на злата ми зелена, златна, летяща манта. пикирам ниско..и разбивам като шамиона сега- ЦСКА..идва час пик..и се обръщат пиките, скривам ти спатиите..криви кари..карък си ти...аз въртя скролера..подкупвам те с купи. купа сено гори..слънце грее, бодро ставам..през брода ще бродя и ще бера малини..реея се в рая..въртят се коплети и твойте кълки като котлети. ехото се спуска и откънтява в стаени долини..блика светлина..румоли глас..мирише на мащерка..ЗЛО-то ни е мащеха..а нашета майка ни целува нежно с мирис на чесън...като си говорим за майки..ЗДРАВЕЙТЕ мамо и тате! мама ми открила случайно блога в търсачката на думата "писенец" и си мълчи!

0 коментара

Make A Comment