Wednesday, February 21, 2007

кале

posted under by Yocca | Edit This
...този семпъл подарък за на весо рд..направих като боздисах една картина, която се беше накъдрила при една буря на отворен прозорец. тате каза, че е в мой стил юфка, обаче ако мине валяк отгоре..пирфектно ще си влязат пластовете. в картината бях приложила следната техника - вземам една кисийка и я намацвам с лилява маслена боя, после правя няколко отпечатъка и се родиха този малък прилеп и други два с каски на главите, за които ги е хванал дядо мраз и им чертае бойна стратегия. успя да участва в една студентска изложба на която спечелих пълен набор от моливи и един патрондаш. както се казва - колкото по е Бе толкова е по-мек. сещам се на кандидатстуденския изпит в софийския..нямам молив 2Б, който е много съществен и искам на една жена и тя с дибел сноп моливи понечва да ми даде..и изведнъж се сепва и ми казва...извинявай, обаче съм суеверна и немога да ти дам. аз изцъклих очи и си викам каквай тъз скумрия..хехе..сега сме колежки. мисля, че в 4-ти курс имам вече някакъв шанс да запомня имената на колегите си..а баща ми казва - аз съм спокоен, нали учиш в софийския...срамота, да не си знаеш кой ти е декъна. стига съм пляпала ами да врътним молива на касетката с паникън уайаскъъ...ходих им на концерт снощи в алкохол, у хола на рабит..се усещаше дуенде, а в тоалетната ерка беше маркирала на бялата арка една орка ..мойта реторика е празен ритул..движение в ротация, сменяме си местата..и тона в интимна интонация...ЕС-а еса СА.. плейни се в хит-листата с проект...и биймърите..5-6 прожектират плужни..нежни светлини..като луни и ний седим изпаружени..и мръхнем румени..какви са тез хубавини..ний сме храбри и влизаме в длибоки, страшни красоти.

>>panican

0 коментара

Make A Comment