Wednesday, February 07, 2007

parquet

posted under by Yocca | Edit This

туй от юли..но ми попадна и реших да го кача. записала съм любимия ми тврчески процес - в случая изваждам образ от паркета и от там нататък при добра мотивация..може и филмче да стане. направих го за училище. друго творческо...нанизах колекцията си от капачки, от мастика с някоя и друга от мента на тел и ги лепнах на трамвайната линия..трамвая разкъса медната жица....нанизах ги отново..гердана изглежда странно.
ходих и ест. на луд професор..където светнахме..пърпъл-митцу-баш-баси-бушидо. цпуснах..хме...се..длибоко в дъб..дебърите..изскочи и аиша, която вдигна вибрацията..и пуц йо хендц тугедъ и пръц..фръц разпуцахпе..прецапахме и гъз-гащята сцепихе.. :E включиха се местни емсита и музиканти..голяма еуфория. търсих снимки и тук има доста..но аз къде ли съм..героите от моя филм също са се изпарили.

3 коментара

Make A Comment