Thursday, March 08, 2007

дюза

posted under by Yocca | Edit This
главата ми е пасирана попай супа в която турям целина..оцелвам гивгира..украсявам с гергини и си нося една гривна на глезена..глезя ли се..еле се лензя..лазяна..лазят ме мазни петна..плюнча и лъскам..йе съскам и сфаскам..сакън...на носа ми се е образувала сфастика..с фас сега деца ще играеме игра..схв ащате ли фъстъци взв..въъз дуа..а.а.а. духовете пак са полу-лумпени..прайм лупинги и ихуу..лумбур..плъзгаме се като пумпали. иде лйе..рагасмърфин.. иде с гайда..я дай и аз..де ми е...иди ми..играем заплеснати с песен...6 кокошки съм заклала..руйно вино..либе снощи от канала съм наляла...ялаву лилаво..уец..ядец..и там гащята ем от слънцето избелени..йе съдрани..ем ги нося разкопчани. туй интерпретация на хита § кокошки.. и ню ордър свирят специално..сега за нас..деца - блю мандей 88-а..блюдото е специално за нашите блюстители..много люто и с дивеч и от дъгата люспи...идеше реч за съня от който ви отклоних вниманието..и ето го..сънувам че си купувам няма такива ядки..и се оказа, че найлончето не шумоли..ами издава музика като го раздвижа..вървях и се дивях. озовах се в едно мазе и там разгледах дузина картини..

4 коментара

Make A Comment