Wednesday, April 18, 2007

свежест цвичкова

posted under by Yocca | Edit This


..картинката горе е вариант на рисунката с груповото пастело за рд на ойо.

..този шрифт е един по-едър..нов щрих. шава..става за щампи. и на 10 г клас им помпам идеи..те ми викат госпожо..аз прасета им изрязвам. нашляпахме една зелена тениска с гъбени ракети и зъби-жаби..

отебахме за хабер наще кахъри..и хъркайки закръжихме на оупън еър парти- тринога..дижиридуто дирижира..кое тук не е наред..тоз ленивия транс ме приспива..чак после дойде един скандинавец и ни поразцепи с по-тежки..разчупващи ритми.. ний ритаме и хвърлями копита до типито..)туй индианска палатка(..в тоз пейзаж сме се типажи..звездите едри кат сълзи капят...далечината е близка...сламата в хамбара е заета...утринта по наще страни се разплисква..извозихме се с боклука...на родео с виетнамка по козе пътечки..


ади дай бас шаблона ми си го намерих в хранилището за пдф стайлинг списания яку фешън







..участвах в дизастър прожекта в койту бях койот...или беше друг филм. хонорара ми беше един патрон мистика..хорор трябвало да бъди и аз се метнах в хорото..много хора..малко хорор..но истинския кошмар, който преживях беше, когато нещо ме сграбчи за слънчевия сплит и ме извади от сън..прозорците знам, че са затворени..но злокобен вятър раздува пердетата..ужас..опитвам се да се изтръгна и ме стяга за гърлото и се чува едно нямо..мамо...туй шезофрения ли е..е ли духове. присетих се за едно шишенце със светена вода и мислено почнах да проветрявам къщата от духове..и не просто пръскам, а разплисквам светлина..;F

1 коментара

Make A Comment