Tuesday, May 29, 2007

слънчогледаслънчогледаслънчогледа

posted under by Yocca | Edit This
ут олд скула излизам прешляпквайки..с опънати скули..с ушити пляскам...на рамото ми подскача кастуфон..нова диско система..с лявата ръка те соча с пръст..с другото ляво възприятията ти усуквам. вкусът ми за живот е костен мозък и костилки за десерт..плюя от люлката..в трепнещата, лятна нощ..долитат звуци на лютна..лютите ми припламъци угасват в гъстата тиня..когато се правя на светиня..не..свиня съм..аз си знам..и то огнена. новите ми прякори..коит изникват в обкръжението ми са: гъба- туй старо..то и тате ми вика- гъбо, ко прайш; сестрата на маугли- щот..като наддам боен вик..и мъ чували у другото село; баба тонка- щот познавам съвременните хаджи димитър ..стефан караджа... някои айдути от четата на златю войвода..
..горе в картината отново ми се яви слон..напоследък вместо зайци виждам слонове. девойката е македончето по чин..дето ми вика..кога ще ме начертаеш..аз и казвам..ще те начертая с пергела шъ тъ начертая. много е трудно понякога да уловя някой типаж...друг път одма ми се отдава...и то е въпрос на психична енергия. търся си извори..инак водата извира..свежестта става въглен..мъгла и глух тътен и ..посърнали..църне, сърне очи..целувка на скорпион
..дежа ву..лйоли ме сънувала сноще..с обръсната тиква..със златно по раменете и главата..и нарисувано слънце на гърдите..
аз сънувах аку..

0 коментара

Make A Comment