Monday, July 02, 2007

из вижхойзензвац

posted under by Yocca | Edit This

"Единияt се усмихваше и позираше докато го арестуваха. Слава
" цитат от наблюдател на протеста вчера срещу наглостта, присвояването и обезобразяването на природните блага..що са божа благодат..мръх. има разни забавни познати от репортажа..шепа хора..привличат към себе си вниманието за една по-висша любов..и вишну съ спусна от небето и срази порочните, суетящи се ора сбирщина- рояци....сбеха се те и ако някой да бяха ряцъри- юнаци..църни ръце..сърца добри..отскубнаха..и запя..тиии няяяммааашш съъърцееее..уния зяпнаха и меча ми лапнаха..лапачо чорнеоле оле-оле


новото ми оръжие е хладен хендс фрии със стоманени отблясъци..свят..чат..и таквъз енженерна мисъл зорлем..мъ озарява..че зорницата за мен дваж пъте изгрява..бързо..бързам..параноично се озъртам..врътвам зениците си до зенита на слънчев пръстен..звън-дрън-- ут ГОЛЕМО село ти се вобаждам тук.ГОЛЕМ зор точка..тире срам берем..барем ни ревем..въй..въх кът влъхва бъркам у буркана с гумени богомолки, съставка и основна подправка. фалш и фарс и тряс и прасс хразопращина е тва..прост прост груха през просото.и звезден взрив..заораваме...и ний сме ора. заранта, ура!..взирам се в мразовитя звук..който в пеща ме оцветява в ризида. сразих зорница с моя земен, срамен зор..не ми повярва и аз на нея. лансирам следния баланс за нашета благодатната благо-уйх-няяна..вълшебна отвара : повече чесънче и случайно лучец ако имате...бъркаме бегалете богомолки до бледо бозаво; 20 бучки хабер-шекер.. разтваряме прахчета от пурпурни пеперуди до консистенция сироп и съ накланяме заклятнически..
с ласо слушалката на мойту джа-джа-файско хендс фри прасвам по мутрата една чудожищно грозна, плужна..застрашително мутирала хлебарка..в стадий да ми отхапе главата. покрих я с една сметка за телефон..преди окончателно да я упоя с отрова. остайх и забрайх...гледам..що да видя..въоражена с наточените си усти..мравкова команда да изнася влечугото. викам си..брех..после да се гъделичкам с тез мравки..кът са яли толкоз хлъзгаво и гадну мазно. светлам лампата..о мутацийо-йо..муза с чудна интонация...чудовищно ми приличаш да си излязала от мрачните канали на мойто тъмно съзнание....о, бедно създание..припадам и се свестявам от игриво слънчево зайче...бягащо по мойто небце

6 коментара

Make A Comment