Wednesday, August 15, 2007

из приказки от 1001 нощ

posted under by Yocca | Edit This
..става днес засечка из лабиринта на града...един познат..втори...и някакъв човек ми вика- имаш една раница у нас. и аз му казвам- в грешка си..клонинги колкото щеш! сящам се, че преди две години на тоз човек му дадох раница и фенер..да си носи бумагите по-лясну с колелото..щото беше приятел на ойо. след туй зачезна..и няма раница..няма 5 леа. и сига ми казва..че раницата ми кадо вуду му седяла у тях.. а аз, че съм я отписала. ...тоз човек разправя как геройски е кръстосвал камен бряг..но решил да се напие..и за по-сигурно си скрил жисема и л.к. в една змийска дупка..напил се..и забравил къде са... два дена обръщал камъни..и се борел с пепелянки..и сега нямаше да ми даде мобилен номер да се разберем за раницата..вуду расли.

2 коментара

Make A Comment