Wednesday, May 14, 2008

риган на руски е душица..тез пък и те

posted under by Yocca | Edit This
"Torpark е WEB браузър базиран на Firefox. Не изисква инсталация и може да бъде стартиран от портивно устройство (USB памет, MP3 плейър, преносим хард диск и т.н.). Браузърът осигурява пълна анонимност при сърфиране в Интернет. При стартирането програмата се свързва с мрежата от сървъри ТОR чрез криптирана връзка и през няколко минути програмата сменя сървърите автоматично (заедно с това и IP-адреса)"

..койето е един пример как можете да натрупате гласове, при едно такова гласуване като това в предния ми пост ако се гледа само ip- адреса. пробвах този безплатна програмка и въпреки, че работи бавно си прибавих още 3 гласа към скромния ми актив. ще питам екипа на проекта дали немогат да я оправят тази дреболия..

..сънувах, че се разхождам по едни тучни баири и срещам двама странници. едно изумително красиво дете- мичи с поразителни, светли, подозрителни очи и по-големия му брат. разминахме се..аз стигнах до място обагрено..все едно от шарени килими, но гробове..турско гробище. гледам, на едно място тъкмо пресен, рохкав гроб и събрали се хора. детето и момчето и те бяха там, явно от семейството. новите ми познайници ме заведоха на гости у тяхната скромна къща, където имаше още две сестри. едната четеше книга, подобна на книга на сестра ми от детството ни. момчето и детето ме подканяха да ходим на реката да се къпем..а аз си мислех, че на реката ще трябва да разкрия женския си пол..
..сънувам, че съм на дискотечка и снимам в кадър нежен, поклащащ се в ритъма на музиката таз, който вероятно е на дижейката, но после вдигам камерата и се оказва, че това е мъж...?! мистерията се задълбочава, но точно сега ми е трудно да я възстановя.

3 коментара

Make A Comment