Tuesday, January 10, 2006

маври и мавруди ми дишат във врата

posted under by Yocca | Edit This
".. часовника ми тик-така в главата, а аз не знам от къде да почна"...."...не обичам някой да ми рови в душата, а най-не обичам някой да плюe в нея." ей с таквиз реплики и то на руски, ми влезе мама, барабар с яна, тъкмо когато се зачудих тез хора нямат ли си дом, че ги няма до посред нощите. :E майка ми преоткрила висоцки на мудйерни носители, на поредния купон на данъчното. на времето го е слушала на пръщящи ленти, а после баща ми като един русофоб, съвсем я е откъснал от тази и страст като и казал, че ролинг стоунс..зепелин са му ги казали веч тез раути...яна извади каширания мавруд. аз не разполагах с други кашета, но хубаво се разбъбряхме с маме..тя си заслужава...кармазъ устни на мойта възглавница шъ отпусна

0 коментара

Make A Comment