Thursday, March 16, 2006

Моя Безсмъртна

posted under by Yocca | Edit This


:E обичам да закодирам идеите си, а преживяванията си да ги синтезирам в абстракти и понякога не до там правилни изречения, защото ми се струва досадно да описвам всичко дословно, но ест това крие опасноста да не разбера каква ми е била идеята, която странно защо изплува отново на втория голям джин. тук се оправдавам и решавам в този пост..по-простичко да разкажа за вълнуващата снощна история...кино люмиер..познати, красиви лица и аз отново имах късмета да се възползвам от очарованието, което ни свързва с някои от тези физиономии и небрежно да вляза без билет. не, че не мога да си купя, но такава е тръпката. гледахме два бг филма - "март" и "калоян и соня". "виновници" за тези добри резултати са талантливи млади артисти от натфиз, очарователното присъствие на ицхак финци в март, естетиката и добрите идеи. последва френския филм ду-ууп..притесних се, че на всяко премигване се унасях в друг филм и буквално заспивах, което се оказа, че не се случва само с мен, което пък в никакъв случай не трябва да говори за филма, че е бил скучен, а напротив. и тей застанах в полза, която не ми позволяваше да зяспя и така се насладих на филма, който внезапно свърши. след прожекцията се сбрахме кой на бира, кой на ром и се пуснахме из града. умирам от смях като слушам да ми "мОчат" на македонски...влязохме в един от тайнтсвените дворове по центъра и понеже тез хора мноу мучат, някой ни чу и слжи катинар на вратата...имахме късмет, някой от нас беше ходил на състезание по отключване на катинари и хоп отново на улицата. безидейни в коя кръчма ще се наврем се озовахме в хамбара и там един пиян чичко свири сърцераздирателно на пианото...и тра-ла-ла..да си отбележа, че видях антони и кольо от русенската група ахед, които плющяха пици в уго, след джаз импровизации в 3 уши. кольо е барабанист и взе акъла на хората на тек феста туй лято на морето. тоз тек фест представлява 20 камиона техника и маймуни от цяла европа, които си пътуват и си правят партита по полета и гори. с кольо правихме забавни импровизации, той бе бийта, аз свирех на бамбуковата си свирка..за това ми е драго да го спомена...

1 коментара

Make A Comment