Sunday, March 19, 2006

когато порасна ще стана кенгуру

posted under by Yocca | Edit This
две кенгурута скочиха в/у леглото ми, отвиха завивката ми и ме попитаха дали мога да скачам..погледнах ги недоверчиво, но предвкусих какво може да последва и им казах, че жабата е моята втора природа е се изтласнах със двата си бута..но те се засмяха и ми казаха, че сега ще бъда повече от жаба, ще стана кенгуру..и аз като си знам,че в мен се крие едно гуру..поклоних се дълбоко и скочих на високо...последва вибрация...шест-пет слънца залязоха и изгряха и всичко загуби материалната си тежест...и с един лек жест вдигнах ритъма и от дълбините ми се наддаде мощен вик...другите две кенгурута ми показаха зъби и на два-три скока се озвахме на вън...вън-дзвън-дрън..като камбана и ний ларж се едно сме на копа-кабана зазвънтяхме...
и рязко прекъсване..
бтв сънувах сън..освен сичките демони от които трябваше да запазя самообладание..гледах едни картини...които бяха анимирани с паста за зъби...движеха се и много исках да разбера каква е тая техника..."мило дневниче" загатвам сега толкоз, че предизвикателствата на деня не чакат..

1 коментара

Make A Comment