Tuesday, March 28, 2006

трансферату

posted under by Yocca | Edit This
прибирам се в 3.30 пък то било 4.30...птичките са се разцвърчали..и аз им виртуознича, а те пък ми влизат в хор. съквартиЯнчиту- истински ядрен реактор щеши да експлодира, заради пролетното разпукване ли, защо ..оообаче..аз и викам...ей жуотно щъ затворя като 4 блок на аец..алоу козлодуй. вместо туй йе ръкопляскам и леко я поплясквам.
кое остава в съзнанието ми, кое в миналото, кое в бъдещето...явно туй идва всичко на куп...ЕЙ го ретроспекшъна..да си имаме риспекта.. рйетрото не влиза в моя спектър...голям спек, голям йекшън..ей ти на яж шпек...аз шъ поема по пътеката, може и поема за петите боси по тревата и за връхчетата на росата, тежка.. и тежко ти братко хипа ту дъ хопа..аку с туй клап-клап гребло тъ лууу опна..сега прекъсвам..чи шъ съ отдам на рилякс @@@??""$$ разни лири ри-ри-ри разен звън.. заразяват ме със сън

0 коментара

Make A Comment