Thursday, March 30, 2006

BRAINWAVE

posted under by Yocca | Edit This

част от идин сешън..ут днес...:]




...ходих във в.търново на сбор. почнах ей таз картина. чудовището в горния ляв ъгъл представлява кървавата история на града...картината се казва "дупка в главата"...и може някой ден да я завърша...брахме коприва и си направихми цудни кйофтенца за водката ахеляхаля...коят не съм пила от див тинеижър...и до колкото си спомням тя не напива..ами напрау надрусва..хм...разбрахми какво е да живееш като за последно...казваш си - днес ми е последния работен ден..ихи-юу-хуууу и може и да се почерпиш по случая...аз обаче както каза брадъ c_ZzzZ съм мързел..щот не роботя..но пък странно как имало ифект от таз раута...щот съм развивала разни техники за познание.. клонящи към нулата..нищото или дзен..brain store..или brainstorm



по пейките....

5 коментара

Make A Comment