Friday, May 05, 2006

жувотнйе

posted under by Yocca | Edit This
...събрахме се зомбовете на кея..на тази снимка се вижда единия сватбен подарък- колело..а кой се жени..?!..жени и антон! утре сме на сватба! тук съм уловила хленчувото (то ми е фен, защото му правя маймунджолъци, пея и му приказвам глупости), баща му и.... зомба, който е касапин и не малко хора се страхуват от него, защото е злокобен и убива. пробвахме мастика пещера, която и иначе си я пиим, но антон се чудеше дали от нея да вземе за сватбата...разюздихме се..и зомба стана опасен..вкара ми право, ляво круше..понеже ме обичал. доста зор видях да удържа павето с което щеше да ми демонстрира отново любовта си..седнах да си почина на пейката и тоз лудия ме обърна с краката нагоре през нея, обаче аз лесно не се давам и го повлякох..та се изтъркулихме на тревата...хванах едно пластмасово шише за самоотбрана..и с две бързи движения му смъкнах стъклата на очилата..толкова смешно ми стана, че сама паднах от простотия..офирясох се щот туй бяха мойте очила..които вече бяха строшени на 3..такъв бой и от баща ми не бях яла..не че ме е бил, обаче ако го беше правил всеки път, когато иска да изрази любовта си щеше да бъде лошо..историята продължи на емблематичния митак (кръчма)..от където трудно си тръгваш без да си се умъртвил от алкохол...заоблачи се..и следващия ден го прекарах в реанимиране.. а баща ми вече ми е измислил 1378675 задачки..щот ни можело да си проспивам тъй жувота...

0 коментара

Make A Comment