Friday, May 12, 2006

хората се изпожениха..азе зажаднйе

posted under by Yocca | Edit This

зилена салата за сила!..като оса присосах..вечни за мен са някой зелени закони..силите на природата вливат се в рода-тра-тра-та ми..рои се ортълъка..и се суети като на разлъка..тука някой мяука от мъка..и пак се мръкна..смучори се..а нйей ридим си и са редим нередовни войскови..вой висок..издигна се навпред..ако не си наред..ила..ти си на ред...пререждаш ме, ми се струва..ила да ти покажа мойта кука- ти си жива пъстърва напокун поръсена..раззелени се.. с мойта бъбривост щъ жабуря.. раят е зилен..и джа-джа-хах. ти пак си шах с пешката..ний пешеходците сме пещерняци по душа..чи и душмани по дела..чии са тез чиизи..грабвай ги за гайките тез изкиризени ризи. ни мъ гледай на везна..звезни са мойте везани дела..и пак изстреляхме се в орбита..оборотен ми се струваш..габаритите надуваш..гъргара шъ си прайм с тебе и после джа-джа-буги. свий съ жабе долу в пущиняка..идва щръклйо пощъкрял и какту съй разщъкал тъй щъ схлъца. щъ ни щъ идни нища..нощнйе сънища..същисват ме тез същества..не са същите, други са. другаре бригадюга..къде бродиш по юга..ти си моят юнга. сбогом, сполука..давай го наслука. с комшутата прайм джунбиш..ду скоро го докарвах само на до, но сега ми се отдава и ми...ми.ми.ми

0 коментара

Make A Comment