Thursday, June 01, 2006

кимаш ми с дудука?

posted under by Yocca | Edit This
използваха ме за "манекен", в/у който да се упражняват на японски масаж. сайян джи шъ въ излъжа (ще уточним по-късно). ах този божествен храм (моето тяло) колко е изкъртен. пластове фрески се ронят...там стрък трева...изпуших ги и не ми остана нищо друго освен да се захвана с плевелите. докато се занимавах с тях ми капишо на главата..погледнах нагоре и очите ми се напълниха с блещукълки и сияещи кръгчета...човекът, който ме размачкваше правеше издърпващи, а после втриващи движения..беше внимателен, защото се учеше, а наставникът му за да ни покаже как става по-точно..така ме източи на два три пъте, че си помислих, че иска да ми направи нещу лошо. после ходих на айкидо и енергиите у мен като се усетиха, че пистите са свободни и се разфучаха, та вече е 5.24 сутринта, а едва сега ми се доспива. знаех си, че по-добре е да си нинджа отколкото разплут пуяк, който се прави на свиня...реших да гледам лято, есен, пролет..зима и пак лято на ким кидук, защото го бях пропуснала...изтеглих филма от сървъра и сичко окей до втората част..има суб сау за 1 диск..сичките дет изтеглих за втори се разминават...и слепих двете части на филма, което стана бързо щот дибелия е лек (линукс дебиан)..зарадвах се, сичко тръгна..убачи звукът се бъгна..и си пуснах музичка отгоре. отдавна не го бях правила...чувството когато се смесят две нямащи нищо общо ( на изпружен поглед) произведения ме поразява..радва ме като дете..гъделичка..изобщу ставам един олигофрен, койту почва да куфей...сетих се за саунд системите на черноморец през изминалото лято..по някое време ни пускаха по цял филм да гледаме за визия..пък то тогаз и др. филми се смесваха дйе..и понеже не си падам по дългите постове..спирам и си лягам.


..и още може..тук картинката показва заявката ми за участие в конкурса на списание едно..с последната им тема - законите на привличането. почнах да избистрям концепцията с текст, но той стана доста избочен..тей че реших да изобразя с рисунка магнитното привличане. виждате синьо-червено се слепват и син пръст със син пръст се отблъскват..добре почна работата докато по едно време не ми втръсна да правя криви линии с мишката...(не е доброто старо време, когато ми излизаха ганглеони по китките от оцветяване на пиксели) и има недоизкосурени моменти, които са моят тих протест.




5 коментара

Make A Comment