Tuesday, June 06, 2006

законите на привличането!?

posted under by Yocca | Edit This
когато синьото сирене сияе върху кашкавалените скали..това сме аз и ти
когато те гледам с червеното на очите си, а твоите позеленяват..
(..та ти си разнолик)
плоските ни глави се превръщат в сфери..повлиани от повея на божественото съзнание
тогава
както пулса ми вибрира.. се концентрира- спира..за да се отплющи като не един, а три камшика
илектро поздрав шъ дъй туи, ако се чудиш какво те гъделичка
електричество по криви вектори пускам
за да се срещнат неочаквано в мрежата потоците мисъл
щрудел ти се яде, но имаме само шамари. пудрата захар е само за награда
изкривихме се от седене, а после и от плющене
се срещаме не случайно и сещаме се за нашето божествено начинание
творение закодирано, лабиринт на вероятности
нещо ми е внедрено..може би експлозив
изчислявам зигзагобразни сеизмични лини как паралелно се засичат в умозрими взривове
магнетизмът ми е като на магйосница..привличам те и те отблъсквам
механизмът е ти да ми влезеш в помощ..да стане по-мощно
еластик
еластична е мойта слюнка
като приказвам и думите ми се лепят като стикер на челото ти
..еластична е и манипулацията ми на информация

чакаме махорка да си навие на хурката 4-тото парче от новия рилийз на хидари, а това е облйожката.
ако се чудите какво е...това са мазните ми мехурести храчки в пластмасово панерче от
пасти, когато бях болна.

1 коментара

Make A Comment