Monday, October 09, 2006

транспондер

posted under by Yocca | Edit This

...тази картинка бе за последната тема на списание "едно"..но като я оцветих стана толкова злобна, че реших да потърся др. решение и участвах със снимка. ще покажа и някой др. скици..които съм надраскала последно време...
на кратко...ходихме на р.д. на ди. и се получи доста добро парти...по едно време един приятел ми извади някакви банкноти, защото искал да притежава мои работи..аз му викам..ти дан си се напил...но в последствие той се сдоби с 2 платна..а аз с кинти.. на единя доста експериментален подарък на д. и написахме.."игри на съдбата..на майка ти в устата"..хубава фраза. хората се развихриха и целия коридор се нашляпа с надписи и драсканици...после д. боядисва..
поредната простотия която направих бе да си загубя международния паспорт..което вероятно може да ми коства едно ходене до полша..5 лични карти имам..тате каза, че ще ме помислят или за малоумна еле, че търгувам с документи...просто нямаше думи...докато левитирах между районните за да се предам сама..но никяде не ме взеха на сериозно..попаднах в музея земята и хората, където имаше изложение на кристали. купих си яспис...той предпазвал от зверове в гората..съхранявал личната независимост..йе усилвал вниманието и помагал при експериментална работа..това в последствие го научих..просто бе мн. красив гердан.
бяхме и на парте в шугър, бейби..на 5 г. порну би пи ем..там ма фриенд ойо веджейства..и го споменавам, защото използва софтуера fluxus , който манипулира едновременно музика и визия, което ме интересува...
на следващия ден се озовах на рали пистата в самоков..мотористите трудно се различаваха от кал и само по "транспондерите" можеше да се отчете какво е класирането. внезапно се почувствах зле и оглупяла от последните дни на забавления..че не се успокоих докато не си набавих малко храна за ума..въпреки, че картините в главата ми бяха много интензивни и непосредственото и ярко общуване, сливане с живота остави в мен за пореден път чувсвото за магия. но незнам сега ишиаса лйе ме боли или бъбреците..

....горе..ма фриенд хленча..който вече е сериозен човек с дете..един великолепен екземпляр.


горе...пацо гйона..не е довършена рисунката..но смятам, че съм го уловила.:]

това пак не е довършено...но имам др. работа. тук са дакела франко и някой приятели на едно градинско парти..целта бе да изобразя анимационния филм, в който се бяхме вкарали.

....и тук иво, който монтира нашия филм с главна роля на пластмасовия манекен шърли, който запалихме...двата диска са част от интериора ми..един красив билюр и два диска..отразяват красиво светлината.

3 коментара

Make A Comment