Wednesday, October 18, 2006

къртим..носим..извозваме

posted under by Yocca | Edit This
..разцепвам секундата и питам колежките- е добре г-жа С.С. как изглежда?...едната ми отговаря: ами руса, късопостригана, ниска и с голямо дупе, аз ги забелязвам тези работи. питам др. колежка, тя- ами с къса коса и амиии..с налудничев поглед. залепям се плътно до др. колежка моника, която винаги е източник на инф. и лекцее. срещаме се с въпросната г-жа. С.С, която нямя нищо общо с описанията и проведохме следния разговор:
-..значи вие сте Иглика..!?
аз не смъквам очилата си загадъчно..отговарям:
- радвам се да се видим най-накрая ..8Е
-да, проведохме доста "напоена" кореспонденция...
странно с какво ли, но е факт, че си разменихме 12 мейла преди да успеем да се срещнем...лек смут и за да се защитя почвам да и рецетирам стихотворението "тигър" на уилям блейк...понеже темата е за него.
- добре, добре, ето ти книжката(вътре 6, но да не се заблуждавате)...аз трябва да тичам.
- а портокола, веселка (секретарката) каза, че няма да мине без да внесете и там.
- сега нямам време..
- много ми е важно тази седмица да стане, понеже не съм заверила семестъра и няма да мога да гласувам с книжката си в сф. !
- запръв път виждам някой ентусиазиран да гласува. ти за кого имаш намерение..
- за беронов ест, искате гоце и болен на балотаж, та да трябва да гласуваме за първанов еле болен президент?
...връщам се вкъщи и що да видя..вратата разбита..и запечатана от полицията. тук е ставало йекшън...влизам и гледам всичко изтърбушено...планини от дрехи..класиката да търсиш пари под дюшека и нея я бяха приложили. пари няма..също и лекарства. тилифона ми го няма..но очебийното и най-важното..компа ми е тук!..съседите са ги усетили и ония духнали..мамка им наркоманска, може и от ромския контингент да са били..незнам и никой не знае...а майка ми..каза...горкичките.

0 коментара

Make A Comment