Sunday, October 22, 2006

маунтни тоя маутиин

posted under by Yocca | Edit This
тюх....ясну..няма да е болен президент (изумена съм колко хора се довериха на този индивид)..ама и за гоце няма да гласувам..може да бил умен, но е комунист..и дядо ми беше голям директор в партията..ама на.. накрая като почнаха безцеремонно да си разпределят общите блага..той се възмути, опълчи..и оттегли..сега инак шях да шляпам с яхта по дунава..а не да си кова сал.
ходих на седемте рилски езера. и понеже съм плющялник ми се отдаде възможност сама да си набера гъбки. помощника на хижаря на 7-те рилски езера се престара в усърдието си по изчистването на ненужни елементи...изхвърли ми първите две гъбки, които временно бях сложила настрана + една великолепна серия от рисунки..аз вс ма фриенд...в/у амбалаж. гледаха се ту от едната страна..ту от другата напъпляха нови видения..както и да е. влязохме в играта супер марио..катерихме се..скачахме от камък на камък..прескачахме потоци..гъбйете чак накрая ги намерихме къде са в изобилие..но трябваше да бързаме да си ходим..понеже слънцето се изтърколи по небослклона неусетно..и няма да има за зимата. останах без въздух..туй дишането още го усвоявам..и фаските си казват думата...
тюх..тюх..тоз народ..не желязо..ам вол..да ти е мило и драго да го бучиш на кол.

0 коментара

Make A Comment