Saturday, July 12, 2008

на море

posted under by Yocca | Edit This
дипломирах се!!!..честито, вече съм учителка по рисуване. за съжаление статута на даскал не се ползва с мн. риспект в наштъ държава...но пък в други бих имала повече успех. приятилите се будалкат, че майка ми била камбаната всички в Руси да си вземат свободен ден по случая или три за по-сигурно ако някой още не е разбрал, че съм го доизбутала туй келявото образование. разривана и се обадих да и кажа, че съ ме заклали с 4-ка..тя ест. като майка орлица се спусна и окълва очите на виновниците..цитирам: ти, винаги ще бъдеш трън в очите на некадърниците..на тези продажни, малки душици, докопали се до държавна службица..ти, никога не си им близала гъзовете и цял живот ще си имаш проблеми, защото си дъщеря на баща си :EEE след като напомпа егото ми сестра ми го спихна като коментира, че тезата ми е безнадеждно зле скалъпена..и въобще как било възможно това за висше учебно заведение..но, че спасителния пояс бил магистратура в нов бг университет с по.модерна програма и възможности за професионални връзки..хората, които познавам да са учили там ми казаха, че са безвъзвратно разочаровани..иде реч за мултимедия и анимация..незнам за др. специалности.

6 коментара

Make A Comment