Sunday, July 27, 2008

рд

posted under by Yocca | Edit This
малката мбири ужасено гледа бременния тумба-ла-лак на една леля и разсъждава, че на тази наистина и е пораснала диня в стомаха след погълната семка..погледна пупата си и се замисли да не би и нея да я сполети такъв шок. малката ида още лази, но вече и развенчават митовете за щъркела и бебето като и показват голи снимки на майка и в напреднала бременност, за да е наясно ут де иде Ида. някои татковци съвсем забравят, че жените им са бременни и изпробват тяхната решителност и издръжливост. има такива, които се вживяват още в играта на войници и навлизат в опасни, занемарени военни зони..спуснали се след една своя притегателна идея..да обърнат пейзажа и слънцито вместо да залезе на запад..огнено да се потопи на изток. магии се случват, дори и да са потяща заблуда за други, но всяка игра има оттенъците.. тук докато пиша за морето..какъв летен хит ми пускат по радиото - Dusty kid- Psika..тоз минимал мн модерен :EEE..и тръпката на опасната деиствителност...
бях забравила, че един изгрев е способен да потуши всичките ми тревоги и да запали страстта изкристализираща в пълна наслада и от райския лазурния взор, който се къпе в съвършено гладкото море. рачета прощъпулват току през свръх гъдела ти.


тук съм изобразила голо мъжко дупе като съм обърнала внимание на русите къдрави косъмчета и съм аранжирала с камъчета. ветрило вее на белия фон..цветовете са оттенъците на слънчевата дъга..без да обобщавам с локален тон. както казва пикасо..луд да съм ако убия картината като я завърша..би могло обаче да се изпълни с още дъга. чудя се далйе да не направя една мъжка еротична серия и да я предложа на някои гей меценат..те са тежка мафия

0 коментара

Make A Comment